L I T E R A T U R   A L D I Z K A R I E N
G O R D A I L U A

 

 
 

                   - Orrialde nagusira itzuli
                   - Susa aldizkaria
                   - Ale honen aurkibidea

                   - Ale honi buruzkoak (azalaren irudia eta fitxa)

Aurreko artikulua— Susa-19 / Future-NoFuture (1986-azaroa) —Hurrengo artikulua




 

 

Demagun sexua
komunikatzeko beste era bat
baino ez dela

 

Xabier Mendiguren Elizegi

 

Azpietiko zine klubak antolatutako
86ko zinema gidoi lehiaketan 3. saria

 

        Oharra soinuaz: hemen, ikusiko denez, ez da hitzik egingo. Une batzutan erabil liteke musika egokia: kamara abiadura bizkorrez dabilenean, adibidez, zinema mutuko piano soinua, eta abar, nahitaezkoa ez bada ere. Baina garrantzitsuena zera da: sexu kontaktu bat dagoen bakoitzean, horrek hots ozen eta berezia sortaraziko du, kontaktu bakoitzak bere hots zehatz eta partikularra: makina txanponjaleen zaraten modukoak, txintxarriak, joareak, kanpaiak, turutak, bozinazoak eta antzekoak. Noski, ekintza eta hotsa ondo lotzen asmatu behar da: esate batera, titi txiki batzuk txintxarri hotsa izan dezakete, eta ipurdi haundi edo pakete nabarmen batek bozinarena edo mok-mok durrundaratsua.

 

Iluntasuna. Iratzargailuaren txirrina. Gelditu eta mesanotxeko argia piztean gizon heldu batek egin duela konturatzen gara. Logale aurpegia. Gogo txarrez musu torniloa ematen dio ondoan duen andreari eta hau ere esnatu egiten da, logalez.

        Gizona makina automatikoz bizarra kentzen. Sukaldean jantzita gosaltzen, emaztea zutik lanean. Seme-alabak —10 urte inguru— sartzen dira elkarri hankatarteak ikuituz, jostalari. Bakoitza aitarengana doa eta muturreo laburra, mihi eta guzti. Denak gosaltzen. Gizona altxatzen da, presaka, hirurei ipurdia igurtzitzen die eta kanpora ateratzen da.

        Igogailuan, Gizona, beste bi gizon eta emakume bat. Seriotasun osoz, denek elkarri iztarrartea ikuitzen diote, laburki. Gizon trajedun batek ondoko gizonari belarrian kosk egiten dio, eta ordainez honek ipurmasailetan barrena sartzen dio behatza.

        Autobusean, denek sartzean txoferrari bi musu ematen dizkiote masailean. Bidaiari gehienak geldirik doaz. Zenbait halere —ez du ajolik gizon edo emakume diren— ipurdia, hankartea igurtzitzen. Amona xahar bat Gizonarengana joan eta paketea ukitzen dio. Honek bere magalean jartzen du eta gerria inguratuz titiak igurtzitzen dizkio, haren irribarrez.

        Lanean, fitxatzerakoan ilaran daudenak eskua aurrekoaren hankartetik luzatu eta sartuta loturik daude. Ofizinan bertan kristoren muturreoak ematen dizkiote denek elkarri, harik eta jefea etorri arte. Orduan denak eseri egiten dira eta jefeak banan bana deitzen die, mihiaren keinu lizun batez. Beragana doazenean prakak jeitsiarazi eta atzetik ematen die aldi labur batez, batzuk gozamenezko irribarrea egiten dutela, besteek kalkuladorarekin segitzen dutela.

        Txirrinak jo eta denek irten egiten dute arrapaladan, egundoko xirri eta igurtziak eginez. Igogailuetan lagun asko doaz, eta denen eskuak gurutzatzen dira elkar laztantze horretan.

        Jantokia, plater konbinatuak jaten dituzte elkarrekin lankideek. Jan eta edaten dutela, sutsuagoak dira bere hartuemanak: bi lagun elkarren ondoan jarri eta ia etzanda aritzen dira, alkondarak askaturik, prakak jeitsirik, gonak altxaturik. Gizon emakumeek ere jardun dezakete, baina batipat gizonak elkarrekin eta emakumeak ere beraien artean.

        Besotik eta gerritik helduta, muxuak emanez itzultzen dira lanera, baina ofizinan lanean aritu beharrean larrutan ari dira: neskak gizonen gainean hankazabalik eserita, kuleroak eta sostenak gizonaren buru gainean jartzen dituztela. Gizon bat besteari zakila miazkatzen ari zaiola; andre bat larrubixitan gizon bat titiak igurtzitzen eta beste norbait pottoa jaten ari zaizkiola eta abar luzea, zenbakia, jarrera, partaideak, ekintza eta nahi den guztia aldatuz eta trukatuz.

        Une horretan sartzen da jefea, sadikoen larruzko arropez jantzita, zakila gorri eta zut agerian geratzen zaiola, zigorra eskuan. Hasten da batzuk eta besteak zigortzen, kupidagabe eta bere oinetan txilipurdikatzen da jendea, adurra dariola, artean estalita zeuzkan gorputz atalak biluztuz.

        Kalean, gizon kuadrila bat, denak eskuak besteen paketeetara eramanez. Taberna batean sartzen dira eta neska tabernariari denek titiak zanpatzen dizkiote. Neskak ere eskuak luzatu, eta denen hankartekoa ikuitzen saiatzen da; denak alai.

        Etxean, afalorduan, haurrak elkar ikuitzen ari direla pitxerra bota eta hautsi egiten da. Aitak hartu, prakak jeitsi eta atzetik ematen die banan bana. Emakumeak ere zakiltxoan eta pottoan atximur egiten die eta ondoren atzetik jartzen zaio Gizonari eta hatzazalez sorbalda urratzen dion bitartean pepino moduko zeredozer sartzen dio ipurditik.

        Telebista aurrean: TBkoek oso azkar hitzegiten dute, ezer ulertzen ez dela. Laurak besaulkietan jarrita, hari begira ari dira. Gizona masturbatzen eta Emakumea ere bai. Haurrak, begiak TBtik kendu gabe elkar masturbatuz; TB bukatzearekin orgasmora iritsiko dira laurak.

 

The end

 

        Beste ohar batzuk: Lan hau pornografikoa izateko arrazoirik ez dago, baina pornografia baztertzeko ere ez, egia esan. Esan nahi dudana zera da: genitalik erakutsi nahi ez bada horrela ere egin daitekeela, keinuak bestela ere aski adierazkorrak izan baitaitezke.

        Beste alde batetik, ekintza sexual ugari bateratsu agertzen da, baina garrantzizkoa da banaro eta bereizirik erakustea guzti horiek, beti ere soinu batez lagundurik agertu behar baitute, eta plano orokorretan galdu egingo litzateke ekintza eta soinuaren arteko lotura. Azkenik, sexu ekintza ugari dagoenean komenigarri litzateke kamara bizkortasunez erabiltzea batetik testera, eta abiadura azkarrez.

 



Literatur Aldizkarien Gordailua Susa argitaletxearen egitasmoa da.